معرفی ارورهای گوناگون یخچال فریزر ساید بای ساید

۵ بازديد

معرفی بدون نقص ارورهای گوناگون یخچال فریزر ساید بای ساید
چه هنگام کاغذ اکران سردخانه ساید بای ساید اروری را اکران میدهد؟
فریزر‌های ساید بای ساید مجهز به سنسور عیب یاب خود کار می‌باشند و در شکل خلل یا این که فساد هر قطعه از روش کدهایی که روی ورقه اکران نماد داده میگردد اشخاص را متوجه آن خلل یا این که فساد می‌نماید. اگر که متوجه فساد دستگاه خویش شدید می توانید اقدامات مورد نیاز در جهت رفع ارور آرم داده گردیده اجرا  تعمیر یخچال در مشهد دهید.

در بعضا موردها می توانید با ایفا دادن چند شغل های معمولی خطای گرفته گردیده از سمت دستگاه را برطرف فرمائید به این دلیل‌که برخی از ارورها اشتباهات موقت و بسیار سطحی می باشند که با پی بردن مضمون‌ هر نادرست و طرز رفع آن به راحتی می توانید ایرادات اتفاق افتاده برای سردخانه را حل کنید.

کاربرد کاغذ اکران در فریزر ساید
برگه اکران در یخچال فریزر ساید بای ساید به طور به طور کاملً لمسی میباشد ولی در سبک‌های کهن این دستگاه دکمه‌هایی درنظرگرفته شده بود ولی امروزه کلیه دستگاه‌ها لمسی می‌باشند که مبنی بر سبک پیاده سازی ظاهری فریزر‌های ساید بای ساید در نصیب میانه یا این که چپ دستگاه تعبیه میشوند که همه داده ها و پیکربندی مربوط به دمای کابین فریزر، دمای کابین سردخانه، حالت غربال هوا، شرایط غربال آب، هشدار گشوده بودن درب سردخانه و… در برگه اکران آرم داده می‌گردد که در مجموع یخچال فریزر‌ها این آیتم‌ها نسبتاًً یکسان می‌باشند. این آیتم‌ها عبارتند از:

Refrigerator یا این که تغییر تحول دمای سردخانه
Freezer یا این که تغییر و تحول دمای یخچال
Fresh Air Filter یا این که غربال هوای نو
Ice Pluse یا این که ساخت و ساز یخ در سیستم یخ‌ساز
Water Filter یا این که غربال آب
Door Alarm یا این که هشدار گشوده بودن درب
Lock یا این که قفل پیکربندی برای کودک ها
با اعتنا به مورد‌های بالا می‌اقتدار پیکربندی متناسب با وضعیت محیطی ایفا کرد و در شکل بروز هرگونه تغییر و تحول و فساد از روش ورقه اکران به شما هشدار داده شود.

خطاهای رایج در ساید بای ساید جنرال الکتریک
سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک از مجهزترین و هوشمندترین فریزر‌های ساید در بازار میباشد که همگی ارورهای یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک از روش برگه اکران در شکل بروز هر مشکل یا این که خطایی اکران داده می‌گردد.

برای اینکه بتوان ارورها را برطرف کرد می بایست با مفهوم ها هر کد به طور جداازهم شناخت داشته باشید به این دلیل که فهمیدن مفهوم و معنا کدها به شما یاری خواهد کرد تا بتوانید به نادرست و عیب دستگاه دور اندیشی پیدا نمائید. به همین خیال و خاطر درپی همه ارورهای فریزر ساید بای ساید را لیست خوا‌هیم کرد تا شما به راحتی بتوانید ارورهای اتفاق افتاده را برطرف فرمائید.

ارور CC یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
ارور TF یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
ارور DE سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک،
ارور TC سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک
ارور HRS فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
ارور FF فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
ارور E2 یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
ارور DF یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
ارور CI یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
ارور ۸۹ یا این که ۸۸ سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک
پیرو توضیحات بسیار مختصری درباره معنی و معنی هر ارور داده گردد تا داده ها کافی درباره پیام هر ارور به دست آورید.

ارور CC یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک بیان کنده چیست؟
این ارور پیغام بالا بودن دمای بیشتراز حد سردخانه را میرساند و اگر دمای یخچال بسیار گرم خواهد شد این اشتباه روی کاغذ اکران نشانه داده می شود و در‌این مواقع درب ساید را تحقیق فرمائید که سفت بسته گردیده باشد.

ارور TF سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک
این نشانه در بنا شده در شمار ارورهای سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک قرار ندارد و مخفف واژه Turbo Freeze میباشد و در شکل فعال کردن این آیتم یخچال فریزر دستگاه با سرعت بیشتر به ساخت سرمای باطن کابین می پردازد و امکان غیرفعال کردن این آیتم وجود دارااست کافی میباشد روی مورد Turbo Freeze کلیک فرمائید تا این مورد بی سروصدا گردد.

ارور DE فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
این ارور در طول ایراد در سیستم دیفراست یا این که یخ‌زدایی روی برگه اکران، نمایان میگردد که در طی شبانه روز قبل عمل دیفراست به خیر اعمال نشده میباشد.

ارور TC سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک
مورد TC همچون مورد TF در شمار ارورهای فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک قرار ندارد و مخفف کلمه و واژه Turbo Cool میباشد که در شکل فعال کردن این آیتم در نصیب سردخانه سرعت ایجاد سرمای باطن کابین ارتقا خواهد یافت و می توانید با کلیک روی مورد TC این قابلیت و امکان را غیر فعال کنید.

ارور HRS سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک
این ارور از خطرناک‌ترین ارورهای سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک میباشد و به محض اکران این ارور، دستگاه از فعالیت می‌ افتد و فقط چراغ‌های درون کابین دستگاه پر‌نور می‌گردد و دیگر هیچ‌سیرتکامل خدماتی از سمت دستگاه ارائه نمی شود این ارور از لبریز هزینه‌ترین و بدترین ارورهای یخچال فریزر ساید بای ساید میباشد.

ارور FF فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
این ارور روی نمایشگر علامت از عدم تناسب دمای رقم خورده با دمای درون کابین یخچال فریزر و یخچال میدهد و در شرایطی‌که که به برهه زمانی ۲ ساعت این تفاوت دما در دستگاه وجود داشته باشد این اشتباه به اکران در خواهد آمد.

ارور E2 سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک
به عنوان مثال دلهره‌آورترین ارورها برای صاحبان فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک ارور E2 میباشد که نماد از مشکل و فساد در پیروزی الکتریکی یا این که پیروزی مهم دستگاه می دهد که به محض اکران این غلط روی کاغذ اکران دوشاخه برق دستگاه را از پریز برق بکشید و با نمایندگی تعمیر فریزر جنرال الکتریک تماس حاصل نمایید.

ارور DF سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک
این ارور آرم از فساد یکی قطعات دیفراست همانند: سنسور، المنت، زمانسنج، هیتر دیفراست را هشدار می دهد و در شکل فساد هرمورد از این قطعات مکانیزم سرمادهی فریزر و یخچال با نقص‌ روبرو گردد.

ارور PF یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
هنگامی که‌این ارور روی برگه اکران نشانه داده می‌گردد پیغام غلط در برق ورودی به کمپرسور را می رساند که به عنوان مثال ارورهای سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک میباشد که از التفات بالایی برخوردار‌است و اکثر وقت ها با لامپ سبز رنگ چشمک زن به اکران در می آید.



ارور CI فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
این ارور نشانه از ایراد در مکانیزم یخ‌ساز دستگاه میدهد که قابلیت چسبیدن قطعات یخ یا این که انسداد آن وجود داراست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.