معرفی ارورهای گوناگون یخچال فریزر ساید بای ساید

۵ بازديد

معرفی بی نقص ارورهای گوناگون یخچال فریزر ساید بای ساید
چه هنگام شیت اکران سردخانه ساید بای ساید اروری را اکران می دهد؟
یخچال فریزر‌های ساید بای ساید مجهز به سنسور عیب یاب اتومات می باشند و در شکل خلل یا این که فساد هر قطعه از روش کدهایی که روی برگه اکران نماد داده می گردد اشخاص را متوجه آن ایراد یا این که فساد می‌نماید. در حالتی‌که که متوجه فساد دستگاه خویش شدید می توانید اقدامات مورد نیاز در جهت رفع ارور آرم داده گردیده جاری تعمیر یخچال در مشهد  ساختن دهید.

در بعضا مورد ها می توانید با جاری ساختن دادن چندین شغل های بی آلایش خطای گرفته گردیده از سمت دستگاه را برطرف نمائید به دلیل آن که برخی از ارورها مشکلات موقت و بسیار سطحی می باشند که با فهمیدن مضمون‌ هر اشتباه و طرز رفع آن به راحتی میتوانید ایرادات اتفاق افتاده برای سردخانه را حل کنید.

کاربرد کاغذ اکران در سردخانه ساید
شیت اکران در سردخانه ساید بای ساید به طور به طور کاملً لمسی میباشد اما در سبک‌های کهن این دستگاه دکمه‌هایی درنظرگرفته شده بود البته امروزه همگی دستگاه‌ها لمسی می باشند که مطابق سبک پیاده سازی ظاهری سردخانه‌های ساید بای ساید در نصیب میانه یا این که چپ دستگاه تعبیه می گردند که همه داده ها و پیکربندی مربوط به دمای کابین سردخانه، دمای کابین سردخانه، موقعیت غربال هوا، موقعیت غربال آب، هشدار گشوده بودن درب سردخانه و… در ورقه اکران نماد داده می‌گردد که در تک تک یخچال فریزر‌ها این مورد‌ها حدوداً یکسان می باشند. این آیتم‌ها عبارتند از:

Refrigerator یا این که تغییر و تحول دمای فریزر
Freezer یا این که تغییر تحول دمای یخچال فریزر
Fresh Air Filter یا این که غربال هوای جدید
Ice Pluse یا این که ساخت‌و‌ساز یخ در سیستم یخ‌ساز
Water Filter یا این که غربال آب
Door Alarm یا این که هشدار گشوده بودن درب
Lock یا این که قفل پیکربندی برای خردسالان
با اعتنا به آیتم‌های بالا می‌قدرت پیکربندی متناسب با وضعیت محیطی جاری ساختن کرد و در شکل بروز هرگونه تغییر‌و تحول و فساد از روش کاغذ اکران به شما هشدار داده گردد.

خطاهای رایج در ساید بای ساید جنرال الکتریک
یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک از مجهزترین و هوشمندترین فریزر‌های ساید در بازار میباشد که همه ارورهای فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک از روش ورقه اکران در شکل بروز هر ایراد یا این که خطایی اکران داده می شود.

برای اینکه بتوان ارورها را برطرف کرد بایستی با مفهوم ها هر کد به طور جدا از هم شناخت داشته باشید به دلیل آن که فهمیدن معنی و معنی کدها به شما امداد خواهد کرد تا بتوانید به اشتباه و عیب دستگاه دانایی پیدا نمائید. به همین خیال درپی کلیه ارورهای یخچال فریزر ساید بای ساید را لیست خوا‌هیم کرد تا شما به راحتی بتوانید ارورهای اتفاق افتاده را برطرف کنید.

ارور CC یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
ارور TF فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
ارور DE یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک،
ارور TC سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک
ارور HRS فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
ارور FF فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
ارور E2 سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک
ارور DF سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک
ارور CI یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
ارور ۸۹ یا این که ۸۸ سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک
به دنبال توضیحات بسیار مختصری درباره معنی و مضمون‌ هر ارور داده گردد تا داده ها کافی درباره پیام هر ارور به دست آورید.

ارور CC فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک بیان‌کننده چیست؟
این ارور پیغام بالا بودن دمای بیش تر از حد یخچال فریزر را میرساند و در‌صورتی‌که دمای یخچال فریزر بسیار گرم خواهد شد این غلط روی کاغذ اکران آرم داده می شود و درین مواقع درب ساید را رسیدگی نمایید که سفت بسته گردیده باشد.

ارور TF سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک
این نشان در بنا شده در شمار ارورهای فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک قرار ندارد و مخفف واژه Turbo Freeze میباشد و در شکل فعال کردن این آیتم یخچال دستگاه با سرعت بیشتر به ساخت‌و‌ساز سرمای درون کابین میپردازد و قابلیت و امکان غیرفعال کردن این آیتم وجود دارااست کافی میباشد روی آیتم Turbo Freeze کلیک فرمائید تا این مورد بی سر و صدا گردد.

ارور DE سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک
این ارور در طی ایراد در سیستم دیفراست یا این که یخ‌زدایی روی ورقه اکران، نمایان میشود که در حین شبانه روز قبل شغل دیفراست به خیر و خوبی جاری ساختن نشده میباشد.

ارور TC یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
مورد TC همچون آیتم TF در شمار ارورهای سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک قرار ندارد و مخفف واژه و کلمه Turbo Cool میباشد که در شکل فعال کردن این مورد در بخش سردخانه سرعت ساخت‌و‌ساز سرمای درون کابین ارتقا خواهد یافت و می توانید با کلیک روی آیتم TC این امکان را غیر فعال کنید.

ارور HRS یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
این ارور از خطرناک‌ترین ارورهای سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک میباشد و به محض اکران این ارور، دستگاه از عمل می‌ افتد و صرفا چراغ‌های درون کابین دستگاه پر‌نور میشود و دیگر هیچ‌سیرتکامل خدماتی از سمت دستگاه ارائه نمی شود این ارور از لبریز هزینه‌ترین و بدترین ارورهای یخچال فریزر ساید بای ساید میباشد.

ارور FF یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
این ارور روی نمایشگر نماد از عدم تناسب دمای رقم خورده با دمای درون کابین یخچال فریزر و یخچال می دهد و در شرایطی که که به مقطع ۲ ساعت این تفاوت دما در دستگاه وجود داشته باشد این غلط به اکران در خواهد آمد.

ارور E2 یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک
به عنوان مثال دلهره‌آورترین ارورها برای صاحبان سردخانه ساید بای ساید جنرال الکتریک ارور E2 میباشد که نشانه از نقص‌ و فساد در موفقیت الکتریکی یا این که موفقیت اساسی دستگاه میدهد که به محض اکران این اشتباه روی برگه اکران دوشاخه برق دستگاه را از پریز برق بکشید و با نمایندگی تعمیر فریزر جنرال الکتریک تماس حاصل نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.