علائم خرابی بردهای الکتریکی در فریزر ساید بای ساید چیست؟

۳ بازديد

علائم فساد بردهای الکتریکی در فریزر ساید بای ساید چیست؟
با دقت به توضیحاتی که در ابتدا گفته شد موفقیت سردخانه به عبارتی مغز فریزر میباشد و در شکل عدم کارکرد هریک از قطعات یک پای آن به موفقیت سردخانه بر می گردد. به همین خیال و خاطر برای اینکه متوجه فساد پیروزی الکتریکی فریزر گردید می بایست علائم پایین را دور از شوخی بگیرید و آن‌ها را به خیال بسپارید. علائم فساد پیروزی  تعمیر یخچال در مشهد عبارتند از:

پر‌نور نشدن کاغذ اکران یا این که بی صدا شدن اعداد روی آن
بدون صدا و پر‌نور شدن شیت اکران به طور مکرر
اکران ارور یا این که غلط روی کاغذ اکران فریزر
عدم کارکرد قطعاتی همانند موتور، سیستم دیفراست و…
عدم اکران درست دمای درون سردخانه
برفک دریافت کردن فریزر
یکسره عمل کردن سردخانه
شنیدن صدای بوق ممتد از فریزر
پر‌نور شدن رشته در صورتی‌که که کمپرسور خموشی میباشد.
چنانچه که علائم بالا را مشاهده کردید دوشاخه سردخانه را از پریز برق بکشید و با نمایندگی یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک، نمایندگی سردخانه ساید بای ساید مابه، نمایندگی یخچال فریزر ساید بای ساید وایت هاوس، نمایندگی یخچال فریزر ساید بای ساید آاگ تماس حاصل نمایید.

اواپراتور در یخچال فریزر ساید بای ساید چه وظیفه‌ای دارااست؟
اواپراتور یا این که تبخیر کننده از لوله‌های مارپیچی برای جابجایی حرارت تاسیس شده است بعداز آمدن گاز از لوله مویی به لوله‌های اواپراتور با فشار زیاد گاز به مایع تبدیل میشود و دمای مبرد را ذیل می آورد و به وسیله لوله مکش که قطر آن والا‌خیس میباشد گاز را به کمپرسور بر می‌گرداند. گونه های اواپراتور عبارتند از:

لوله‌ای
قفسه‌ای
کاغذ‌ای
رادیاتوری
وظیفه اواپراتور در واقع سرمایش میباشد و متاع آن از آلومینیوم ایجاد شده است و صورت ظاهری آن مشابه به کندانسور میباشد که در آن با تبدیل حرارت مبرد به هوای سرد وارد فریزر می‌گردد.

گاز فریزر ساید بای ساید چیست؟

برای اینکه سیستم سرمازایی سردخانه ساید به صدق صورت پذیرد و دمای داخلی فریزر خنک باشد نیاز به گازهای مخصوصی میباشد که با دقت به مکانیزمی که در یخچال فریزر ها درنظرگرفته شده گاز منبسط گردیده و با اخذ گرمای دور و بر تبدیل به سوزوسرما می شوند و از روش روزنه هوا یا این که دمپر وارد فضای باطن فریزر می شوند برای مثال دارای اسم و رسم‌ترین گازهایی که در سردخانه ساید بای ساید آیتم به کار گیری قرار میگیرد گاز R600 (بوتان) و R600a (ایزوبوتین) میباشد.

علائم کمبود گاز فریزر ساید بای ساید چیست؟
با اعتنا توضیحاتی که تا به اینجای نوشته ی علمی داده گردیده در صورتی‌که که گاز یخچال فریزر معدود باشد که میتواند دلایل مختلفی نیز داشته باشد اعم از یکسره شدن کارکرد کمپرسور، فساد قطعات دیفراست، فساد موتور و… اشاره نمود. ولی به‌دنبال علائمی که علامت از کمبود گاز یخچال فریزر میدهد عبارتند از:

درصورتی که دمای یخچال فریزر گرم میباشد البته دمای یخچال فریزر سرد میباشد.
پر‌نور بودن موتور یخچال فریزر به طور یکسره ولی دمای فریزر سرد وجود ندارد.
در شرایطی‌که هم سردخانه و هم یخچال فریزر گرم می باشند.
دوران هنگامی که کمپرسور فریزر استراحت می‌نماید بسیار کاسته شده باشد.
برای تشخیص اینکه کدام یک از علائم بالا فیس داده میباشد می بایست مسلماً با نمایندگی تعمیر قطعات یخچال فریزر ساید بای ساید تماس گرفته و آنها‌را در جریان فساد‌های اتفاق افتاده قرار دهید تا در اسرع وقت ایراد را برطرف کنند.

رله اورلود ساید بای ساید چیست؟

رله اورلود وظیفه محافظ اضافه توشه کمپرسور را بر ذمه دارااست و برای اینکه کمپرسور شروع بخورد نیاز به رله اورلود میباشد. در واقع اورلو یک نوع فیوز حرارتی میباشد که از داخل شدن توشه اضافه به موتور پرهیز می‌نماید که گونه های رله اورلود عبارتند از:

مغناطیسی
حرارتی
رله اورلود از اینکه به کمپرسور زخم وارد گردد پرهیز می‌نماید و با جدا کردن جریان برق از بروز فساد در قطعات دیگر نیز مراقبت می‌نماید.

علل و علائم فساد رله اورلود ساید بای ساید چیست؟

یک کدام از قطعات یخچال فریزر ساید بای ساید که بایستی بوسیله امکانات و ابزارآلات تخصصی آیتم بازبینی قرار گیرد رله اورلود میباشد و این عمل مسلماً بایستی به وسیله تکنسین فنی تعمیر یخچال فریزر صورت پذیرد. مثلا علائم فساد رله اورلود می‌اقتدار به صدای تیک، تیک برای شروع کمپرسور و پر‌نور نشدن آن اشاره نمود.

برای مثال علل فساد رله اورلود می‌قدرت به اختلال در سیم ‌پیچی رله اورلود، گرمای بیشتراز حد کمپرسور، یکسره شدن کمپرسور اشاره نمود.

گونه های برندهای فرنگی و داخلی سردخانه ساید بای ساید
اشکال مارک فریزر ساید بای ساید فرنگی می‌اقتدار به برندهای پایین اشاره نمود:

BOSCH
ال جی
دوو
اسمگ
سامسونگ
هیتاچی
گلد استار
ناسیونال
جنرال الکتریک
آدمیرال
کنمور
فریجیدر
وست پوینت
وست فراست
وستینگهاوس
ویرپول
ماژیک شف
آاگ
کنوود
بکو
هایسنس
آریستون
بلومبرگ
زیمنس
ایندزیت
گرنیه
آرچلیک
باکنشت و…
البته در پی اشکال برندهای اهل ایران سردخانه ساید بای ساید عبارتند از:

اسنوا
امرسان
پارس
هیمالیا
ارج
الکترو استیل
دونار خزر
فیلور
برتینو
سینجر
سیلور
دیپوینت و…
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.