انگیزه سرد نکردن سردخانه دوو

۵ بازديد
گاهی ممکن میباشد انگیزه سرد نکردن فریزر دوو پیکربندی غلط دما، فرسودگی لاستیک بدور درب یا این که لبریز بودن بیش از حد یخچال باشد. در اینصورت خودتان نیز می توانید مکشل اتفاق افتاده را برطرف کنید. ولی گاهی به جهت فساد قطعات مهم مانند توفیق، رشته اواپراتور و کمپرسور، فریزر دوو خنک نمی نماید. نظارت این موردها تخصصی میباشد و بایستی توسط تکنسین صورت بپذیرد. در این نوشته‌ی علمی علل رایج خنک نکردن یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو گزینه مطالعه قرار گرفته میباشد.
داده ها این نوشته‌ی‌علمی تنها برای افزایش آگاهی شماست. پیش از هرگونه مبادرت اصلی، با متخصصین مشورت کردن فرمائید.

یکی‌از مشکلات رایج یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو که ممکن می‌باشد یوزرها این دستگاه تجربیات نمایند، سرد نکردن سردخانه می باشد که به دلایل گوناگونی رخ میدهد. در شکل شناخت با دلایل بروز این نقص‌ میتوانید اقدامات لازم را برای رفع آنها اجرا دهید.

انگیزه سرد نکردن سردخانه دوو
دلایل مختلفی برای سرد نشدن یخچال فریزر وجود داراست تعمیر یخچال در مشهد که از مهمترین آن ها می‌قدرت به کویل‌های کندانسور آلوده، نصب نامناسب، فرسودگی لاستیک دور درب، چینش اشتباه مواد غذایی، محل قرارگیری دستگاه و … اشاره نمود.

اگاهی از انگیزه سرد نکردن فریزر و ساید بای ساید او‌لین گام برای رفع نقص‌ میباشد.

بعضا از این علل را میتوانید خودتان به راحتی برطرف فرمائید. در حالی که برخی دیگر نیاز به پژوهش تخصصی بوسیله تکنسین فریزر دوو داراست.

1. غیروابسته بودن جریان برق فریزر
مستقل بودن جریان برق سردخانه
در حالتی‌که سردخانه خنک نمیشود، استارت رسیدگی فرمائید که به پریز برق وصل است یا این که نه. چنانچه فریزر درب را گشوده کردید و لامپ داخل آن پر‌نور نشد، منبع برق را احتساب نمائید. همینطور مطمئن گردید سیم کشی و اتصالات فریزر ایرادی نداشته باشد.

2. کثیفی کویل های کندانسور
کویل‌های کندانسور به یخچال فریزر یاری می‌نمایند تا به خیر و خوبی خنک گردد، البته چنانچه با گرد و غبار پوشانده شوند، نمی‌توانند به صحت فعالیت نمایند. در صورتی‌که انگیزه سرد نکردن فریزر دوو، آلوده و کثیف بودن کویل های کندانسور باشد، مورد نیاز است سریعا آن‌ها را پاک نمائید.

9 انگیزه رایج بوق زدن یخچال دوو + راهکار رفع نقص‌
9 انگیزه رایج بوق زدن فریزر دوو + راهکار رفع نقص‌
در یخچال‌های دوو کدهای خطا و ارورهایی مانند کدهای F1، F2، R1 و R2 وجود […]

3. انسداد و گرفتگی روزنه های یخچال دوو
فریزر برای خنک شدن نیاز به جریان هوای مطلوب دارند. اگر یخچال فریزر خنک نمی شود، ممکن میباشد به‌این دلیل باشد که مواد غذایی روزنه‌های فریزر یا این که یا این که گوشه و کنار‌های سردخانه را مسدود کرده‌اند.

مالامال کردن بیش تر از حد سردخانه با مواد غذایی قادر است سبب انسداد روزنه‌ها و پرهیز از گردش مطلوب هوای خنک خواهد شد.

با دکوراسیون صحیح موادغذایی باطن یخچال فریزر میتوانید از این ایراد خودداری کنید.

4. تراز نبودن سردخانه
تراز نبودن یخچال
برخی مواقع، انگیزه سرد نکردن یخچال دوو، تراز نبودن اساس های دستگاه میباشد. برای رسیدگی اینکه آیا یخچال فریزر به صدق نصب شد‌ه‌است، سطحی را روی زمین تحت سردخانه قرار دهید تا ببینید آیا دستگاه روی سطح صاف و یک پارچه نصب گردیده است یا این که نه.

5. آلوده بودن لاستیک دور درب یخچال
چنانچه لاستیک به دور درب کثیف، پاره یا این که فرسوده باشد، قادر است باعث بیرون شدن هوای خنک فریزر گردد. لاستیک بدور درب را از نظر کثیفی و فرسودگی تحقیق فرمایید. در‌حالتی که پس از نظافت کردن همچنان سردخانه دوو خنک نمی‌شود لازم است آن را ردوبدل فرمایید.

طرز ردوبدل لاستیک بدور درب یخچال فریزر (راهنمای مرحله به مرحله)
شیوه ردوبدل لاستیک دور درب سردخانه (راهنمای مرحله به مرحله)
انواع نوار درب یخچال لاستیک یخچال معمولا در دو نوع جان دار است: نوار درب یخچال […]

6. پیکربندی غلط دما، انگیزه سرد نکردن یخچال دوو
تهیه و تنظیم دوباره دما اکثر وقت ها بی آلایش ترین چاره برای یخچالی است که به اندازه کافی خنک وجود ندارد.

در شرایط ایده آل، دمای سردخانه بایستی در میان 32 سکو فارنهایت تا 40 درجه فارنهایت باشد. در شرایطی که در اختیار گرفتن‌های دما روی پیکربندی غلط قرار بگیرند، ممکن میباشد فریزر شما خنک نشود.

دمای سردخانه را به درستی تهیه نمائید. همینطور مطمئن گردید که دمای یخچال فریزر نیز صراحت دارد چون دارنده در اختیار گرفتن‌های غیر وابسته هستند.

نکته
این تغییر‌و تحول ممکن میباشد فورا اتفاق نیفتد و قابلیت و امکان داراست 24 ساعت ارتفاع بکشد تا فریزر تماما خنک خواهد شد.

7. نصب فریزر در محل نامناسب
نصب فریزر در محل نامناسب
جایی که یخچال فریزر را نصب می‌کنید می‌تواند بر واحد سنجش توان و کارایی دستگاه تاثیرگذار باشد. پیشنهاد میشود سردخانه را در نزدیکی منابع گرمازا و مقابل نوروفروغ مستقیم خورشید قرار ندهید.

آن گاه، تحقیق کنید که فضای کافی در گوشه‌ها و پشت یخچال وجود داشته باشد تا جریان هوا مطلوب باشد. در صورتیکه یخچال فریزر خلأ قابل قبولی ندارد، آن را جابجا نمایید.

8. نقص‌ در موفقیت مهم سردخانه دوو
یکی قطعات اصلی یخچال، موفقیت میباشد که در شکل فساد در سعی دستگاه نقص‌ تشکیل داد می‌نماید. در حالتی‌که پس از بازرسی علل مختلف احتمالی و عیب یابی فریزر، نقص‌ برطرف نشد ممکن هست مدار توفیق معیوب گردیده باشد. درصورتی که که انگیزه سرد نکردن سردخانه دوو فساد توفیق باشد، می‌بایست این قطعه را تعمیر یا این که ردوبدل کنید.

9. وجود خلل در قطعات اساسی، انگیزه خنک نشدن یخچال دوو
گاهی ممکن میباشد انگیزه خنک نشدن سردخانه بروز نقص فنی و خطاها بدون شوخی خیس در دستگاه باشد. این موارد می تواند مشمول مورد ها زیر باشد:

فعالیت نکردن موتور رشته
پر‌نور یا این که بدون صدا نشدن کمپرسور
ایراد در رله کمپرسور
شغل نکردن ترموستات
معیوب بودن رشته اواپراتور

8 صدای رایج یخچال الکترواستیل و علت آنها

۱۷ بازديد
یک کدام از ایرادات رایج فریزر که ممکن میباشد اشخاص با آن مواجه شوند، شنیده شدن صدای بلند و غیرعادی از دستگاه میباشد که ممکن میباشد به دلایلی مثلا وجود اختلال در موتور، تراز نبودن مبنا‌ها و … چهره بدهد. درین نوشته ی علمی انگیزه صدای سردخانه الکترواستیل و گونه های صداهایی که از این دستگاه ممکن میباشد شنیده خواهد شد به یاروهمدم تعمیر یخچال در مشهد ادله هر کدام آورده شده میباشد.
داده ها این نوشته‌ی‌علمی تنها برای ارتقاء دوراندیشی شماست. پیش از هرگونه مبادرت مهم، با متخصصین مشاوره کنید.

گاهی ممکن میباشد از یخچال فریزر الکترواستیل رمز و صدای غیرطبیعی شنیده گردد. صدا دادن سردخانه امری طبیعی میباشد و اکثر زمان ها به جهت شغل کردن موتور چهره میدهد. البته برخی مواقع فریزر صدای بلند و غیرعادی می دهد که حتی ممکن میباشد آزاردهنده نیز باشد. در اینصورت می‌بایست برای نظارت انگیزه صدا و عیب یابی فریزر مبادرت نمایید. در‌این نوشته ی علمی انگیزه صدای سردخانه الکترواستیل گزینه پژوهش قرار گرفته میباشد.

انگیزه صدای یخچال فریزر الکترواستیل چیست؟
دست اندرکاران گوناگونی وجود داراست که منجر صدادادن فریزر میشود. بعضی از این مفاد معمولی بوده و خودتان نیز میتوانید نسبت به رفع آن مبادرت نمائید. ولی گاهی ممکن میباشد انگیزه صدا دادن یخچال فریزر، فساد حرفه یا این که کمپرسور باشد که بایستی به وسیله تعمیرکار یخچال فریزر آیتم تحقیق قرار بگیرد. چرا یخچال فریزر الکترواستیل صدا می دهد؟ انگیزه قادر است یکی مورد ها پایین باشد:

1. یخچال فریزر تراز وجود ندارد
در حالتی‌که متوجه صدای غیرعادی از سردخانه شدید، ممکن میباشد به‌این استدلال باشد که یخچال فریزر شما تراز وجود ندارد. یخچال فریزر دارنده شالوده‌های قابل تهیه و تنظیم میباشد و بعضی اوقات ممکن میباشد از وضعیت تهیه بیرون شوند. زمانی این رخداد میفتد، تکان خفیف سردخانه منجر جنبش آن گردیده و در فیض ساخت نویز بیش تر از حد می شود.

2. حرفه یا این که موتور رشته یخچال فریزر الکترواستیل حاد گردیده‌است
در صورتیکه صدا از روزنه‌ای که در بین بخش یخچال فریزر و نصیب مواد غذایی جدید جای دارد شنیده میشود، به احتمال زیاد خلل از حرفه یا این که موتور آن میباشد. می بایست سردخانه را جداگانه کرده و رشته را رسیدگی نمائید.

درصورتی که که رشته خم یا این که آلوده و کثیف گردیده‌است، بایستی تیغه حرفه را بده بستان فرمایید. با این حالا، در صورتی‌که هیچ اختلال فیزیکی در تیغه مشاهده نکردید، احتمالا صدا از موتور میاید.

3. موتور فریزر معیوب شد‌ه‌است
موتور یخچال فریزر معیوب گردیده‌است
یخچال فریزر دارنده موتورهای مختلفی میباشد. موضوع حقیقی وواقعی این میباشد که می بایست تشخیص دهید کدام موتور مجروح و انگیزه صدای سردخانه الکترواستیل میباشد. برای عیب یابی یخچال فریزر مایحتاج میباشد موتور رشته کندانسور و موتور رشته اواپراتور گزینه تحقیق قرار بگیرد.

4. کویل های کندانسور به جهت انتقال خم گردیده‌است
لوله‌های کویل کندانسور که پشت فریزر شما جای‌دارد، به گردش مبرد برای خنک کردن فریزر و دفع گرما امداد می‌نمایند. در حالتی‌که جدیدا سردخانه خویش را جابه جا نکرده‌اید، احتمالا این آیتم ادله رمز و صدای یخچال فریزر وجود ندارد.

البته در‌صورتی‌که یخچال فریزر را جابجا کرده باشید، این احتمال وجود دارااست که کویل‌های کندانسور خم گردیده باشند.
چنانچه به اندازه ای خم گردیده باشند که یکدیگر را لمس نمایند، سبب ساز تولید صدا میشود.
در حالتی که کویل‌های یخچال فریزر خم گردیده‌اند، می بایست برای بده بستان آن ها از تکنسین یاری بگیرید.
فهرست ارورهای فریزر الکترواستیل و طریق رفع هر کدخطا
فهرست ارورهای یخچال فریزر الکترواستیل و شیوه رفع هر کد غلط
ایرادات رایج یخچال فریزر الکترواستیل بعضی از ایرادات رایج سردخانه الکترواستیل که ممکن میباشد یوزرها با […]

5. فریزر الکترواستیل برفک زده میباشد
در حالتی‌که روی قسمت‌های داخلی فریزر برفک انباشته شده باشد نیز از دستگاه صدای غیرطبیعی شنیده می گردد. با پیکربندی صحیح دمای یخچال فریزر، چینش صحیح موادغذایی، قرارندادن موادغذایی داغ باطن سردخانه و گشوده و بسته نکردن مداوم درب می توانید از این ایراد دوری فرمائید.

انگیزه برفک زدن فریزر [به همپا کلیپ]
انگیزه برفک زدن فریزر [به همدم کلیپ]
اعتنا نمایید که انگیزه یخ زدن یخچال فریزر الکترواستیل با انگیزه یخ زدن باطن سردخانه سامسونگ […]

اشکال صداهای سردخانه الکترواستیل
اشکال صداهای فریزر الکترواستیل
ممکن میباشد از فریزر صداهای گوناگونی شنیده خواهد شد که هرمورد انگیزه خاصی دارااست. در جدول پایین اشکال صداهایی که از سردخانه الکترواستیل شنیده می‌گردد و انگیزه آن آیتم نظارت قرار گرفته میباشد:

علل بی سروصدا شدن صفحه نمایش یخچال فریزر ال جی

۱۰ بازديد

علل بی سروصدا شدن کاغذ اکران یخچال فریزر ال جی
-در صورتی‌که که برق یخچال فریزر یکنواخت نبوده و دارنده تعمیر یخچال در مشهد  نوساناتی باشد
-اگر که جریان برق فریزر به هر دلیلی انقطاع گردد
-بروز خلل در سیم کشی یخچال فریزر
-در شکل بروز ایراد در موفقیت الکترونیک اساسی یخچال فریزر
-بروز نقص‌ و فساد دیسپلی
-بروز انواع در سویچ درب فریزر ال جی

در پی به توضیح مختصری درباره هرمورد از مورد ها بالا می‌پردازیم، با ما هم پا باشید.

نوسانات فریزر:
در شکل انقطاع جریان برق و بی سروصدا شدن برگه اکران سردخانه ال جی بعداز جریان یافتن برق و پر‌نور شدن ورقه اکران خود کار آغاز به تهیه شدن میکند در‌حالتی که که بعداز سپری شد مقطع وقتی شیت اکران به طور اتومات پر‌نور نشود شما پیکربندی شیت اکران را به طور دستی تهیه و تنظیم کرده و ریست را اجرا بدهید. در شرایطی‌که با
تهیه و تنظیم دستی برگه اکران سردخانه پر‌نور نشود خوب میباشد این شغل را به دارای تخصص واگذار فرمایید.

انقطاع جریان برق:
در حالتی که متوجه انقطاع جریان برق گردیده اید بایستی انگیزه آن را پیدا نمایید برای این فعالیت خوب میباشد آغاز به پژوهش تندرست بودن پریز برق بپردازید. برای آزمایش آن می توانید از فاز متر و یا این که دوشاخ شارژر به کارگیری فرمائید. در صورتیکه پریز شما تندرست بود دوشاخ خویش سردخانه را بر روی پریز دیگر آزمایش کرده و از سلامت بودن آن باور نتایج نمایید.

نقص‌ در سیم کشی:
همانگونه که تا قبل از این گفته شد بدون صدا شدن کاغذ اکران فریزر ال جی با سیم کشی یخچال فریزر رابطه بدون واسطه داراست. بروز گونه های یا این که جدا شدن جریان برق در هر کدام از بخش های موفقیت دیسپلی و موفقیت اساسی می بایست گزینه پژوهش قرار گیرد در شکل انقطاع شدن جریان برق بایستی بوسیله کارشناس آن مبادرت به رفع گونه های خواهد شد.

گونه های در موفقیت الکترونیک:
موفقیت در اختیار گرفتن فریزر در واقع مغز دستگاه بوده. تلاش آن مشابه به مغز آدم میباشد که به مجموع اجزای تن امر می دهد. در شکل بروز گونه های در‌این نصیب یخچال فریزر به صدق فعالیت نخواهد کرد. این نصیب از فریزر بسیار حساس بوده و صرفا کارشناس با تجربه توانا به تشخیص و اصلاح کردن آن خواهد بود. پس خوب میباشد عده ای که داده ها کافی از این بخش فریزر ندارند مبادرت به اصلاح کردن آن نکنند. برای یقین از فساد موفقیت می توانید فریزر را بی سروصدا کرده و بعد از یک دقیقه مجدد پر‌نور فرمایید در صورتیکه که ورقه اکران پر‌نور نشود احتمال زیاد موفقیت آن ایراد پیدا نموده است.

فساد دیسپلی:
گاه ممکن میباشد دیسپلی در تاثیر ضربه تناول کردن، آب یا این که کل شدن قدمت اثرگذار کاغذ اکران بدون صدا خواهد شد و هیچ سیرتکامل ارتباطی با اجزای دیگر سردخانه نداشته باشد. در این‌حالت عالی میباشد به دارای تخصص مرجوع داده گردد تا با بده بستان یا این که تعمیر یخچال فریزر به رفع عیب آن مبادرت نماید.

فساد در سوئیچ درب سردخانه:
همان گونه که در صدر گفته شد با گشوده و مسدود شدن درب فریزر برگه اکران پر‌نور و بی صدا میگردد. گاه بر تاثیر فساد سوئیچ درب سردخانه ورقه اکران به صدق شغل نمیکند در شکل بروز خلل در سیمکشی و سنسور، سوئیچ درب به صدق شغل نمی‌نماید و نمیتواند بر روی برگه اکران تاتیر بگذارد. ولی گاه بر تاثیر گشوده بودن وقت گیر درب یخچال فریزر ورقه اکران بی صدا گردیده که با گشوده و بسته کردن درب فریزر مجدد پر‌نور می گردد.

متعادل نبودن دمای یخچال فریزر:
یک کدام از نکات مثبت که در پیاده سازی سردخانه در لحاظ گرفته گردیده‌است خموشی شدن شیت اکران در شکل عدم تعادل در دمای داخلی سردخانه میباشد. از جمله درصورتی که دمای داخلی سردخانه ارتقاء پیدا نماید و گرم خواهد شد ورقه اکران یخچال فریزر به طور اتوماتیک بی صدا گردیده که‌این عمل سبب هشدار دادن به شما می گردد. این همت سردخانه سبب ساز خودداری از وخیم شدن مواد غذایی گردیده و در صورتی به هر دلیلی دمای داخلی سردخانه شما گرم خواهد شد سردخانه شما‌را نسبت به تلاش خطا خویش با خبر میکند.

انگیزه چشمک زدن برگه اکران یخچال فریزر ال جی:
ورقه اکران با پر‌نور و بدون صدا شدن در واقع به ما اخطار عیب و فساد در سردخانه را نماد می‌دهد. این پر‌نور و سکوت شدن به طور چشمک زدن میباشد. انگیزه این دیده زدن می‌تواند بروز ایراد در هر کدام از بخش های تحت باشد:
-عیب در سنسور سردخانه
-وجود عیب در سنسور فریزر
-وجود عیب در سیستم دیفراست
-گونه های در رشته فریزر
-وجود اختلال در موفقیت الکترونیک