تأثیر خرابی لاستیک نواری به دور درب یخچال فریزر در سرمادهی

۳ بازديد

تأثیر فساد لاستیک نواری به دور درب یخچال فریزر در سرمادهی
فساد لاستیک نواری به دور درب یخچال فریزر می‌اقتدار به پاره گی و پوسیدگی و فاسد شدن مال آن اشاره نمود که چنانچه که پوسیدگی و پاره گی را مشاهده کردید مطلقاً آن را ردوبدل نمائید. در‌صورتی‌که هم درب سردخانه تهیه نشده باشد از به جهت چفت نشدن لاستیک نواری به بدنه قابلیت نچسبیدن آن وجود تعمیر یخچال در مشهد  دارااست.

تأثیر فساد رله اورلود و کمپرسور در سرمادهی سردخانه
در نوشته‌ی علمی معرفی بی نقص قطعات متعدد فریزر ساید با ساید به سعی و وظایف این دو قطعه به طور بی نقص پرداختیم، رله اورلود و کمپرسور وظیفه خنک کردن دمای کابین سردخانه را بر ذمه دارا‌هستند و در شکل فساد هریک از این قطعات، مکانیزم سرمادهی یخچال فریزر با خلل مواجه گردد که می بایست بوسیله تعمیرکار مجاز نمایندگی فریزر ساید بای ساید آیتم نظارت قرار گیرد.

در شکل فساد رله اورلود، کمپرسور پر‌نور نخواهد شد و هنگامی کمپرسور پر‌نور نشود با ایراد سرمادهی فریزر ساید بای ساید مواجه خواهید شد.

تأثیر فساد رشته کمپرسور در سرمادهی فریزر ساید
حرفه کمپرسور که در کنار کمپرسور و پشت سردخانه جای‌دارد وظیفه خنک کردن کمپرسور را بر ذمه داراست و در شکل فساد این قطعه، دمای کمپرسور بالا رفته و با داغ شدن کمپرسور بازدهی آن کاهش می‌یابد و در فیض ترازو سرمادهی یخچال فریزر ساید کاهش مییابد. داغ شدن کمپرسور در کوشش قطعات دیگر و فساد یخچال فریزر ساید بای ساید تأثیر بی واسطه می گذارد.

تأثیر فساد رشته اواپراتور در سرمادهی سردخانه ساید
حرفه اواپراتور در قسمت یخچال فریزر درنظرگرفته شده تا سوزوسرما را از یخچال به فریزر هدایت کند و در شکل فساد این قطعه، مکانیزم سرمادهی سردخانه ساید با نقص‌ مواجه شود، ولی بسته به سبک بعضی از یخچال فریزر‌ها، دوتا اواپراتور تعبیه می شود که یک کدام از برای نصیب یخچال فریزر و دیگری برای نصیب یخچال فریزر گزینه استعمال قرار می گیرد. در صورتی‌که رشته اواپراتور مبتلا اختلال خواهد شد فعالیت جابجایی هوای سرد اجرا نمیشود.

تأثیر نشتی یا این که کمبود گاز سردخانه در سرمادهی یخچال فریزر ساید بای ساید
کمبود یا این که نشتی گاز سبب ساز گرم شدن دمای کابین یخچال فریزر میشود و در صورتی واحد سنجش گاز معدود باشد کمپرسور به طور یکسره پر‌نور خواهد ماند و در سود سبب ساز سوختن موتور یخچال فریزر گردد. همینطور در حالتی‌که لوله‌های اواپراتور و کندانسور نشتی داشته باشد آغاز بخش یخچال فریزر و آن‌گاه بخش یخچال سرمای خویش را از دست خواهند اعطا کرد.

تأثیر انسداد سیم‌ پیچ‌های کندانسور در سرمادهی فریزر
لوله‌ها یا این که سیم ‌پیچ‌های کندانسور در شکل انسداد منجر کاهش برودت فریزر ساید بای ساید می شود. چنانچه که کمپرسور پر‌نور باشد و دمای کندانسور گرم باشد نشانه از تندرست دستگاه دارااست ولی در صورتی کمپرسور پر‌نور باشد ولی کندانسور گرم نباشد برهان بر فساد یخچال فریزر ساید بای ساید داراست که ناشی از انسداد لوله‌های کندانسور میباشد.

تأثیر فساد دمپر در سرمادهی سردخانه ساید
دمپر یا این که روزنه هوا وظیفه پمپاژ هوای سرد به درون کابین یخچال فریزر را بر ذمه داراست و در شکل فساد سبب ساز کاهش واحد سنجش سرمادهی سردخانه گردد که یک کدام از دلایل فساد قرار دادن بسته‌های گران قدر مواد غذایی روبروی آن میباشد که به دو شکل الکترونیکی و مکانیکی در فریزر‌ها تعبیه می گردند.

فساد سنسور محیطی یا این که ترموستات
سنسور محیطی دما یا این که ترموستات وظیفه تهیه و تنظیم دمای درون کابین یخچال فریزر را بر ذمه داراست که واحد سنجش ظریف دما روی کاغذ نمایشگر علامت داده میگردد در شکل فساد سنسور واحد سنجش ظریف دما به موفقیت ارسال نمیشود و در سود کمپرسور استارت به شغل نمی‌نماید و هوای باطن کابین سرمای مورد نیاز را نخواهد داشت و در موقعیت دیگر در حالتی که واحد سنجش ظریف دما به پیروزی ارسال نشود کمپرسور یکسره پر‌نور می ماند و در سود سبب ساز فساد سردخانه ساید بای ساید می گردد.
تأثیر انسداد در‌این در سرمادهی یخچال فریزر ساید
گرفتگی در این سبب گردد که آب در نصیب کشوی یخچال فریزر یا این که طبقه پایان یخچال انباشته شده و یخ بزند به دلیل آنکه در فریزر‌های ساید بای ساید هر ۶ الی ۴۸ ساعت یکبار برای پرهیز از برفک زدن، آب و رطوبت درون فریزر در کف آن توده می شود و در‌صورتی‌که که در این انسداد داشته باشد لوله‌ها یخ می زند و مکانیزم سرمادهی یخچال فریزر به خلل بر می خورد.

تأثیر عدم یخ زدایی یا این که دیفراست یخچال فریزر ساید
البته واپسین انگیزه کاهش سرمادهی یخچال فریزر ساید بای ساید، فساد سنسور دیفراست سردخانه میباشد که وظیفه یخ زدایی فریزر را بر ذمه داراست که در شکل وجود برفک استارت به فعالیت کرده و برفک‌ها را از میان خواهد موفقیت. در شکل فساد این سنسور معیار برفک بیشتراز اندازه شود و سبب عدم کارکرد سنسور محیطی می شود و معیار سرمای سردخانه کاهش خواهد یافت که در فیض سبب ساز فاسد شدن مواد غذایی و فساد فریزر ساید بای ساید می گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.